حسین (ع) بیشتر از آب ...

تشنه لبیک بود...


افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادن

و بزرگ ترین دردش را بی آبی نامیدند.

"دکتر علی شریعتی"




ماه محرم تسليت باد

دانی که چراچوب شودقسمت آتش؟
بی حرمتیش برلب ودندان حسین است.

دانی که چراآب فرات است گل آلود؟
شرمندگی اش ازلب عطشان حسین است.

دانی که چراخانه حق گشته سیه پوش؟
زیراکه خدا نیز عزادار حسین است.